Odensvi hembygdsförening © 2014 •

• Nästa evenemang»

Skördemarknad 6 sept.

Medlemsavgift för 2014.

Odensvi Hembygdsförenings styrelse riktar ett varmt tack till alla som på något sätt bidragit till föreningens verksamhet och utveckling.

Odensvi Hembygdsförening behöver allt stöd i sitt arbete med att utveckla Dybecksgården och dess verksamhet.   Vi behöver hjälp med alla typer av arbeten t ex snickra, måla, städa, klippa gräs, servera mm. Vad kan du hjälpa till med?

Nytt är att information om hembygdsföreningen och dess verksamhet finns på föreningens hemsida: www.odensvihembygdsforening.se och på föreningens sida: odensvi-hembygdsförening på facebook.com.

Du som är/ vill bli medlem och därigenom stödja hembygdsföreningens arbete att utveckla Dybecksgården, är välkommen att betala medlemsavgiften för 2014! Avgiften är 100 kr per person eller 200 kr per hushåll.

Avgiften sätts in på bankgiro 121-3495. Ange namn, adress och e-postadress på inbetalningskortet och vid betalning per hushåll anges namnet på alla som ingår i hushållet. E-postadressen är viktig så att vi snabbt och enkelt kan informera om våra aktiviteter och vad som pågår. Skicka e-postadressen till Jan Eriksson: 661eriksson@telia.com.  Skriv också gärna ner vad Du kan hjälpa till med.

Tack på förhand!

Kontaktpersoner:

Ordförande: Bjarne Andreasson; tfn 0221- 602 62; e-post: andreasson.bjarne@telia.com

Kassör: Berit Pettersson; Tfn 0221-600 36; e-post: ulf.pettersson@u.lrf.se

Sekreterare: Jan Eriksson; Tfn 0227-317 44; e-post: 661eriksson@telia.com